Singurul mod prin care scapi definitiv de haosul cheltuielilor firmei este să le automatizezi complet
Trimite bonurile și facturile pe WhatsApp, iar noi le clasificăm, le urcăm în spreadsheet și le salvăm pe drive, ordonate pe an și lună.
- Organizare automată în Google Drive pe foldere
- Adaugare automată în spreadsheet
- Clasificare automată de facturi și bonuri
- Totul direct din WhatsApp
Nu instalezi aplicații inutile și nu te pierzi în funcționalități complexe. Trimiți direct pe WhatsApp și Inteso Paperless se ocupă de restul
Nu mai aduni bonuri prin sertare. Cu Inteso, fiecare document trimis pe WhatsApp ajunge direct în evidența ta lunară, organizat și salvat în siguranță. Ai acces rapid la toate cheltuielile, oricând ai nevoie.
- Nu mai pierzi nopți adunând facturi & bonuri
- Nu mai ratezi deduceri sau documente importante.
- Trimiți rapid direct contabilului cheltuielile
- Îți recuperezi ore întregi pe săptămână – timp pe care îl poți investi în clienți, echipă și profit.
- Ai back‑up permanent pe Drive. Toate pozele sunt urcate automat în Drive pe foldere categorisite pe luni.
Antreprenorii de succes aleg
Inteso Paperless pentru claritate
Vezi exact cum funcționează urmărind clip-ul de mai jos
Adevărul crud!
- Dacă gestionezi cheltuielile manual, inevitabil faci greșeli.
- Dacă folosești Excel, pierzi timp prețios.
- Pierzi bonuri în protiera mașinii.
- Mergi cu dosarul după tine ca să nu pierzi bonurile.


De ce să alegi Inteso Paperless?
- Trimitere simplă direct pe WhatsAppFotografiazi bonul sau factura și o trimiți pe WhatsApp. Fără aplicații extra!
- Colectează și sortează facturile/bonurile singurAlgoritmul recunoaște tipul cheltuielii și o plasează în categoria corespunzătoare.
- Upload în spreadsheetFiecare bon este introdus într‑un tabel Google Sheets pentru evidență și calcul.
- Ești gata să trimiți contabilului tău cheltuielile de dedus oricândEvidența clară, deduceri făcute în întregime.
Adaugă cheltuieli cu un simplu mesaj
Scrii un mesaj pe WhatsApp și cheltuiala apare imediat în raport. Înregistrezi orice cheltuială rapid și sigur.
- Deschizi conversația cu Inteso
- Trimiți un mesaj cu suma, data și detalii
- Primești confirmarea și cheltuiala apare în raport

Cum funcționează automatizarea cheltuielilor?
"Probabil costă o grămadă de bani" - Nu a spus asta nimeni niciodată!
Oferim o perioadă de probă de 14 zile. Dacă nu ești mulțumit, poți anula oricând în prima lună și primești banii înapoi. Datele rămân în contul tău și le poți descărca oricând.
Încearcă acumPlata lunară
29lei
*Pe lună + TVA
- Trimiți factura pe WhatsApp la nr. Inteso Paperless
- Categorisire automată a cheltuielilor
- Încărcare automată a pozelor pe Google Drive
- Fiecare cheltuială este pusă și într-un spreadsheet
- Nu te chinui cu evidența cheltuielilor
- Nu instalezi aplicații complicate
Plata pe an
290lei
Pe an +TVA
2 luni gratuit
- Totul de la Beginner
- Pentru maxim 50 de abonamente
- Comision din plățile încasate: 0%
- Branding personalizat
- Integrări limitate