Simplifică plățile și crește performanța afacerii tale în mediul online

În lumea rapidă a e-commerce-ului, gestionarea eficientă a plăților și abonamentelor este crucială. Inteso oferă soluții automate care abordează provocările specifice și te ajută să îți optimizezi operațiunile.
Începe acum
  • Facturezi și încasezi automat
  • Banii sunt luați automat de pe cardul clientului
  • Poți adăuga servicii extra în abonamente active

Concentrează-te pe ceea ce contează cu adevărat: creșterea afacerii tale.

Elimină bătăile de cap asociate cu procesarea plăților și abonamentelor în e-commerce.

Cum ajută inteso comercianții online?

Automatizarea facturării și plăților recurente

  • Reducerea întârzierilor
    Minimizează întârzierile în plăți, îmbunătățind fluxul de numerar. Asigură un flux constant de venituri prin plăți recurente automatizate.

Reducerea costurilor operaționale

  • Eficiență în costuri
    Automatizarea reduce necesarul de muncă manuală, scăzând costurile operaționale. Economisești resurse care pot fi redirecționate către alte inițiative de creștere.

Scalabilitate și  flexibilitate

  • Potențial de creștere
    Permite gestionarea eficientă a unui număr mare de tranzacții pe măsură ce afacerea se dezvoltă. Se ajustează ușor la creșterea cererii fără compromisuri la performanță sau securitate.

Rapoarte și analize detaliate

  • Suport în decizii
    Furnizează rapoarte detaliate pentru monitorizarea performanței financiare. Ajută la identificarea tendințelor și la luarea deciziilor informate pentru afacere.

Cum funcționează inteso în folosul afacerii tale

Creezi Abonamente

Gestionezi ușor abonamentele și plățile recurente

Facturare Automată

Facturile sunt generate automat în softul tău de conta

Încasare Instant

Banii sunt luați direct din contul clientului, fără bătăi de cap

Ușor de scalat

Cu inteso poți adăuga servicii la abonamente existente și poți încasa banii automat următoarea lună

Comercianții cu inteso

  • Relaxați pentru că au predictibilitatee financiară
  • Sunt plătiți pentru munca în plus pe care o fac
  • Comunicare profesională și premium cu clienții
  • Facturează și încasează automat ce au muncit în plus
  • Sunt plătiți la frecvența stabilită de ei

Comercianții fără inteso

  • Stresați lună de lună că nu știu dacă încasează sau nu
  • Prestează servicii în plus fără să fie plătiți
  • Sunt luați peste picior de clienți
  • Se chinuie să explice clienților ce s-a facturat în plus
  • Așteaptă după unii clienți și 6 luni să fie plătiți

Întrebări frecvente

Ai nevoie de Inteso atunci când facturezi recurent dar ai probleme de încasare. Faci facturi dar clienții uită să achite, nu îți fac plata și tu trebuie să stai după ei ca să îți primești banii. Inteso se potrivește pentru orice afacere care are abonamente recurente și vrea să își crească rata de încasare.

Da, Inteso poate ca în fiecare lună să adauge pe lângă abonamentul tău periodic, servicii extra, care sunt încasate la fel automat. Clientul tău este notificat atunci când adaugi servicii noi automat pentru claritate iar tu la următoarea plată recurentă vei primi și banii pe serviciile extra prestate.

Lucrăm permanent la integrarea celor mai importante softuri de contabilitate din românia, împreună cu cele mai comune sisteme de plată. Poți vedea lista noastră de integrări în pagina dedicată.

Planurile noastre sunt flexibile. Cel mai mic pachet al nostru include un comision din plățile încasate prin inteso. Asta înseamnă că plătești doar cât consumi. Atunci când ai un număr mai mare de abonamente sau vrei servicii în plus, poți apela la pachetele mai mari pe care le poți găsi în pagina noastră de prețuri.

Simplifică tranzacțiile în
magazinul tău online 

Cu Inteso, gestionezi plățile și abonamentele fără efort.
Începe acum